Dom finaste är dom som får gå först..

Hej!
Idag har varit en sån där "bra dag" :D Elias sov bra länge imorse, vilket inte är så kostigt med tanke på går kvällens händelse... När Elias vaknade gjorde vi oss klara och gick till Åsa och Shasse, Elias åkte sin premiär tur i sittvagnen :). Men ska sätta på liggdelen igen, det är så kallat ute så liggdelen värmer lite extra då :). Fikade och pratade strunt med tjejerna, mycket trevligt. Sen va jag hem och lämnade Elias, och åkte med flikora och shoppade lite (Elias hade självklart barnvakt :P) Sen helt underbara händelse! När jag kom hem, så satt Elias i babysitern, så jag satt mig framför den och prata med honom, och han bara skratade åt allt jag sa :D jag tror nog han saknat mig :D men gissningsvis inte i närheten av vad jag saknat honom :) men helt underbart att komma hem när man får sånt bemötande, skruttungen min♥! Va i Barkarby idag oxå, skulle in på babyproffsen och köpa den där gung stolen till Elias, men nej då sänger dom 1 timme tidigar än dom andra, och jag va där 3 min försent...SURT! Aja får helt enkelt hoppa den, kanske blir i mellandagsrean...
Imorgon blir det uppersittar kvall med bingolotto :D kul kul, gillar bingolotto vettni, som värsta gameltanten ;)

Tråkiga nyheter idag, om lilla Robin som lämnat oss. Hoppas med hela mitt hjärta att du har det bra! Dom finaste änglarna är dom som får gå först! Glömer aldrig våra pratstunder, när du ville ha råd. En stund jag aldrig kommer att glöma va när du kom hem till mig och Johan när du bråkat med din mamma, du va så förtvivlad. En dag ses vi igen lille vän, tills dess kommer du att finnas i mina tankar! Vila i frid!



                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0