Facebook :'(

Min data har fått för sig att det inte ska gå att gå in på facebook! Panik! Hur ska jag nu veta vad som händer?!?! Hur gjirde man innan FB? Don't remember...

Elias sov till 20 över 10 idag, gullisen ♥ Men jag har sovit katastrofalt dåligt! Låg och vred och vände på mig igår tills jag inte trodde att det gick att vrida och vända på sig mer, vilket det gick! Sen när jag väl somnat vakande jag hela tiden, hela natten, så jag är helt slut :/.
Idag ska vi väl knalla till öppna förskolan, har fortfarande ingen lust med det. Tror inte Elias heller har det, han sitter nämligen och fejk hostar :P haha han började med det igår^^ så jäkla gulligt :D ♥
Men seriöst j*vla data, jag vill in på facebook nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0