IDIOT!

Jag är så jävla arg så tårarna bara sprutar! Jag har verkligen kämpat för att få Elias att somna i tid ikväll för att jag är så jävla trött, så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Å jag lyckades han somnade, så jag tänkte en lugn stund för mig själv och sen blire sängen. Men nej då ska en rent ut sagt jävla jubelidiot komma hit, och gapa och smälla igen yttedörren så Elias vaknar, Grattis säger jag bara! Glöm att du någonsin kommer in här igen, å min julinbjudan tar jag tillbax, du sätter fan inte din fot här igen säger jag bara! Vilken jävla respekt, fyfan vuxen människa och beter sig så jävla illa, usch! Nej tack du, du har då satt din sista potatis när det gäller mig!


Får väl helt enkelt ta och titta på en annan buddies film och hoppas på det bästa.
Juste en annan bra sak som jag fick höra på öppna idag, den där hopp gå stolen som jag skulle köpa på Ullared till Elias som va slut..Finns på babyland eller babyproffsen kommer inte ihåg vilken, men iaf den finns här med! Hurra, vilken lycka! Den va tydligen på rea nu så den kosta 800:- haha på Ullared kosta den 500:- utan rea :P aja hoppas på att komma iväg till Barkarby då innan julafton :D



                                 

Kommentarer
Postat av: Michis

Men usch vem är det som beter sig så illa när det finns barn i närheten? Vad snällt att komma och bråka när lilla Elias sover dessutom! Stackare!! Gud vad jag tycker synd om dig nu när jag läser det här. Var inte ledsen gumman. =( Kramar om dig hårt!

2010-12-21 @ 21:59:21
URL: http://littlegila.wordpress.com
Postat av: Sandra

Tack så mycket :)

2010-12-26 @ 00:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0