Jul jul strålande jul!

God Jul!
Äntligen julaftonsmorgon, sjukt hur fort tiden har gått. Väntar på att mitt hjärta vaknar så han kan få sina första julklappar ♥ Lär inte bli så mycket skrivande nu, släkten kommer ju hem till oss och firar jul :D Så det blir fullrulle!
Igår gjorde jag förförsta gånhen själv, currysill, revbenspjäll och kalkon, får se om det går att äta idag ;) Sillen prövade jag igår, och den gillade jag verkligen, det gjorde mormor oxå :). Mamma och mormor va här igår kväll och spelade bingo, jag vann miljonlott :) första gången jag vinner woho!! Inte för att den lär ge någon vinst, men iaf :D
Skriver när det finns tid över, så länge ha en riktigt god jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0