Reptil lagret...

Tror ni att dom ringde upp ifrån reptil lagret igår som dom lovade, nej självklart inte! Hatar sånt, och varför hade dom tlefontid mellan 11 - 17 om dom inte svarar i telefonen?!?! Kl är 10.26 och Elias har fortfarande inte vaknat för morgonen :O otroligt säger jag bara! Men inte tänker jag klaga över det inte :D
Ligger fortfarande i sänget, sitter vid datan och kollar på sköldpaddan när h*a äter :)
Hmm undrar om den är en kille eller tjej? Men om det är en tjej ska den nog få heta Willow, men Åttan får hon nog hete så länge, det är väl varken ett tjej eller killnamn? 
Liten vaknade nu, så han sitter i mitt knä med mig här och skriver :)



Hjärtat höll sin flaska själv en stnud, mamma är självklart framme med kameran!



Elias med sin moster Malin



Förvånad?



                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0