Susanne och Isak kommer :)

Elias har äntlligen somnat om. Antar att jag skulle kunna städa för det behövs verkligen! Men jag orkar verkligen inte, är så fruktansvärt trött och har spränngande huvudvärk. Den här perioden med tänderna är verkligen jobbig! Värst är det att se Elias ha ont och vara ledssen och inte kunna göra något åt det! Visst han får alvedon på kvällarna för att han ska kunna sova lite bättre, men vette tusan om det hjälper. Känner mig så fruktansvärt hjälplös! Den lille stackars kraken :(. Till lite trevligare saker då, Susanne och Isak kommer hit idag, vi ska till Kristoffer och Malin och hälsa på :) Vet dock inte om jag kommer hinna träffa Kristoffer något, då han skulle komma hem senare :(  Hoppas iaf på att träffa honom en liten stund :) Ska nog skynda mig in i duschen nu, medans Elias sover, man vet ju aldrig när han vaknar igen, och det är ju trevligt att ha duschat speciellt när man ska iväg ;) istället för att lukta babyspya och vara helt ner dregglad ;)


                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0