Ute med jobbet :)

Åh arrg, hade skrivit värsta inlägget så försvinner det! Fan vad störande!! aja frå skriva om en del orkar nog inte skriva allt...

Igår på dagen va jag och Elias med Linda och Amanda på Willys och tog kort, jätte fint vart det!
sen va jag med jobbet till stan och åt 3 rättersmiddag! Förrätten va några småpiroger, super goda! Varmrätt vart det oxfilé med små potatisar och wiskey och kantarellsås, riktigt gott, lite dåligt saltat med jag är saltoman så det va säker inte det igentligen :) eftrrätt vart det vaniljgalss med grädde jordgubbar chokladsås och kanelchips, suuper gott det med! Trevligt att träffa tjerna igen :) läängtar ännu mer tillbax till jobbet nu! Jag slog på stort och drack ett glass vit, mer ville jag inte dricka.

På vägen hem släppte Eliasabeth av mig i centrum så gick in på goda smaken en snabbis och hälsade på finaste Åsa och Shasse! Träffade även på lite annat folk som man nte sett på ett tag. Men fy vad pinsamt hur folk beter sig på fyllan usch! Nääe längtar inte tillbax till det där när man ser hur folk beter sig, pinsamt värre! Men kul att se mina fina flickor en stund iaf :)

För övrigt för den som inte vet vill jag passa på och säga att jag har världens mest underbara son! Han somnade igår vid 22 tiden, vaknade första gången vid 8 imorse åt en flaska och somnade om och vaknade vid 11 igen, lyx eller vad? Han är bara helt enkelt bäst! Älskar dig mitt hjärta ♥
Tack mamma för att du passade honom igår!

Slagit in lite julklappar, börja känna lite panik är inte klar än! Jag måste köpa något att ha på mig på jul oxå, har inget alls! Inte så kul att ha mjukiskläder som vanligt liksom :P haha! Jag har iaf köpt jätte fina kläder till Elias och det är faktiskt huvudsaken! Han kommer vara så stilig min lilla prins :D

Aja en förkortning på det jag hade skrivit innan, nu ska jag fortsätta att kolla på ensam hemma som går på 4an :)



En bild på Shasse och Åsa från pride festivalen 09 ♥


             


                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0