Valpsjuk!


Kollat på Snow buddies  idag, så jäkla söta! Jag har blivit så himla valpsjuk så jag snart döör! Icket bra! Men nej, jag har verkligen inte tid för en valp. Tänkte att till nästa sommar när Elias blivit 2 då kanske om det passar in i livet, å han inte har allergi då blire allt en till liten familjemedlem :D

Vi alla va hemma hos mormor idag och åt, det va trevligt det :) Sen åkte jag mormor och moster till Willys och handlade lite julmat. Mamma va hemma hos mig med Elias, lika bra det. Går mycket snabbare och ibland känns det så taskigt att dra ut honom dit, han verkligen hatar Willys, han är alltd arg där, fattar inte varför..Willys är det värsta stället sen är det nog öppna förskolan, det är han inte heller helt förtjust i :P men det kommer väl. Han gillar att vara hemma och ta det lungt, precis som mor sin :) fast ioandra sidan gillar jag att vara ute med familj och vänner oxå :) Men som man säger, borta bra men hemma bäst, helt sant det!
Mamma va in här oxå så vi fikade lite.
Sen badade Elias och nu ligger han i sängen, tror att han sover inte hört ett pip därinne från :P
Imorgon måste jag till öppna förskolan och hämta lite saker...Absolut ingen lust att gå dit, vet inte varför känner bara inte för det, jag brukar tycka att det e roligt att gå dit, men nu känner jag bara inte fört.
Aja det är väl så det är ibland bara :)
Nääe ska kolla klart på csi nu :)



Hur söt e inte den där lilla då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0