Varm choklad och pepparkakor

Va in till mamma idag och fikade varm choklad och pepparkakor :) sen drog vi iväg med moster och familj och mormor på resturang och åt. Jag tog en barn meny, eftersom vi nyligen fikat va jag inge hungig alls. Mamma lilla bjöd oss allehopa :) tack mamma! Sen tror jag att jag vart in på alla ica på hemvägen för att mormor skulle ha sin glass, vilket inte fanns på något ica, förutom ica i Bro såklart! Sen va vi alla hos mig och fikade och snackade skit ;)
Elias har precis somnat in, hoppas att han inte vaknar till något nu. Ska kolla klart på the day after tomorrow sen ska jag sooova! Ska bli så skönt, är galet trött! Sova är verkligen på tok för underskattat!


                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0